رویدادها آرشیو خبر ها
جوانان تصور نکنند که از این ویروس در امان خواهند ماند

جوانان تصور نکنند که از این ویروس در امان خواهند ماند

پس از اعلام مثبت شدن تست پائولو دیبالا و نامزدش اوریانا ساباتینی، نگرانی ها و در عین حال پیام های روحیه بخش برای این دو همچنان ادامه دارد. کاترینه فولوپ مجری تلویزیونی و مادر اوریانا در واکنش به این مسئله گفت:

 

روزهای پرتنش را پشت سر می گذارم، من پریشان هستم اما زمانی که آنها را در شرایط خوب می بینم ارام می شوم. آنها چیزی بیش از علائم آنفلوآنزا نیستند، اما این نگرانی وجود دارد به ویژه که باید دوری و فاصله را رعایت کرد، این دوری ناراحت کننده است و من نگران هستم اما اغلب با تماس ویدیویی با هم در تماس هستیم و باعث ارامش میشود. این مسئله بسیار مهم است که جوانان بدانند که این ویروس واقعا خطرناک است و آنها نیز می توانند به آن آلوده شوند احتمال اینکه در آنها ظاهر نشود زیاد است اما انها ناقل هستند پس باید در خانه بمانند، آنها نباید خود را شکست ناپذیر بدانند و تصور کنند هرگز گرفتار نخواهد شد.

 

گفتنی ست مادر، برادر و نامزد برادر پائولو دیبالا در آرژانتین در بیمارستانی در قرنطینه هستند، زیرا انان در نزد پائولو در شهر تورینو بودند و در تاریخ 12 مارس به آرژانتین بازگشتند و حالا با مثبت شدن تست جواهر یووه و نامزدش آنها نیز باید برای چهارده روز تحت مراقبت و در قرنطینه باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: